2012. április 19., csütörtök

Kreatívan bagolytáskát :)

 Mivel a mai napon sem jöttem semmi féle ötlettel az időjárás miatti lehangolódás és levertségérzet miatt, úgy döntöttem elmesélem egyik táskám születését. :)
 Imádok a neten ötleteket, kreatív megoldásokat gyűjtögetni, innen jött az ötlet a bagolytáskára is.
Mivel tombol a bagolyláz ( nyakláncok, fülbevalók, gyűrűk...) nekem is kellett valami egészen egyedi. Egy oldalon találtam egy cuki baglyos táskát éés tudtam, hogy hamarosan nekem is lesz egy hasonló. El is kezdtem gondolkodni, miből, hogyan készítsem. Feltúrtam a padláson egy zsákot, ami tele volt régi ruhákkal, szoknyákkal... Ott találtam egy régi szabású, előnytelen szürke szövetszoknyát. Tudtam, hogy ő lesz a befutó, jó tartós anyagnak tűnt.

Találtam hozzá szép virágos bélésnek való anyagot, vettem egy pár színes filcet, két fényes gombot.  Mivel én sem varrást, sem szabást sehol nem tanultam nagyon sokszor édesanyám segítségét kérem.  Most is így történt. Ketten szabtunk, varrtunk... :) Kb. 4 óra alatt el is készült a drága, és hihetetlenül tetszett az eredmény. :)

   Ez a kép még egypár simításra szoruló dolog előtt készült.
   Azóta már született egy kisebb testvére is, aki szülinapi ajándék lett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése