2012. április 18., szerda

Visszatérés :)

 Valami miatt nem kezdtem neki egy éve a blog írásnak, ma mégis eszembe jutott. Azon gondolkodtam, hogy annyi kreatív emberke blogját nyomon követtem, én meg csak tengtem, lengtem. Hát én is akarok írni! Miért is ne?!? :)
 Iszonyatos idő van kint! Ez a tavasz eddig leginkább sötét volt és sáros . Remélem, hogy elmúlik, mert egyebet sem lehet így csinálni, mint bent kuksolni, tömni magamba a finomabbnál finomabb sütiket, meg minden mást. Ilyenkor még az olvasás sem megy úgy, mint máskor. Van úgy, hogy órák alatt olvasok el egy- egy regényt, most szerintem belefog telni egy kis időbe, míg kiolvasok egy kötelezőt, pedig tetszik, csak neeem tudok odafigyelni.
 Elég fáradt vagyok, ami azt illeti, tegnap egész nap táskát varrtam anyukámmal. :) Két barátnőmnek már hetek óta megígértem, hogy kapnak egy személyre szabott darabot, csak sose volt időnk elkészíteni. Tegnap mégis nekifogtunk, és jelentem mindkettő megvan. Kívánságukra egyformák lettek. Nekem is nagyon bejönnek. :D Na, milyen?

A kép este készült, így nem köszön vissza eredeti barna színe, de hasonló. A fa gombot hozzá egyik barátnőm gyártotta, mivel sehol nem kapott ekkora méretben ilyen színűt. Szerintem így szebb is, meg eredetibb. Vett egy faágat, meg egy fűrészt, egy fúrót, egy kis fényező lakkot , éés kész is lett a fagomb. :))
Este közzétettem a közösségi portálomon, éés sokan jelezték, hogy nekik is készíthetnék esetleg. Ugyan még ilyesmit nem szeretnék időhiányom miatt, de már megfordult a fejemben, hogy a nyáron komolyabban is foglalkozhatnék a témával.
Magamnak már megszámolni sem tudom, hány táskát varrtam, és mai napig is imádom őket, egyik kedvencemet szerintem itt is megfogom majd mutatni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése