2012. május 22., kedd

Időt kérek!

Hát mért is lenne mindig kedvező nekem?!? Amióta az eszemet tudom a pörgő, rohanó idő mindig kibabrál velem... Tipikus, annyi rohanás jobbra, balra....
 Teljesen kifáradtam, egy csomó dolgozaton vagyok túl, elkeserítő viszont, hogy még így is hátravan kettő, s az egyiktől, hát parázok is rendesen.
 Na mindegy, majd csak lesz valahogy... Most leginkább az zavar, hogy máár megint jó ideje nem írtam ide.... pedig fejben elterveztem már többször is, hogy ezt azt megosztok itt.
 Pár napja volt egyik barátnőm születésnapja és elő kellett ugyebár drukkolnom valami jó kis meglepivel, fogggalmam nem volt, hogy és mint kezdjek neki, mivel már baráti körünkben feléltük az összes lehetséges szülinapi ajándékötletet. Szétnéztem mindenhol, aztán arra a vehemens ötletre jutottam, hogy kap tőlem egy személyre szabott albumot. El is terveztem, vettem hozzá fűzős szép füzetkét, kiválogattam egy csomó vicces, emlékezetes fotót ééés elvittem előhivatni, csak túl egyszerű lett volna ez így, be kellett valaminek rondítania. Az történt ugyanis, hogy nem értek rá előhívatni egy órácska alatt, mint máskor, máásnap pedig mááár mennem kellett volna felköszönteni az elkészült ajándékkal. Másnap kénytelen voltam délben elmenni értük, mivel stúdió csak egyig volt nyitva (szombat volt). Leültem egy parkba s ott ragaszthattam a képeket egy jó órát mikor is megtudtam, hogy barátnőm este nem ér rá, így akkor kell találkoznunk. Fogtuk magunkat és beültünk Mekizni, és mint gyerekkorunkban, HappyMeal menüt rendeltünk. :)))
A Barátságkönyvbe a képeken kívül egy netről szedett idézet is dukált... majd ha újra megtalálom, lehet beírom ide. :)
U.I. a teáskannaóranyaklánc is az ajándék része volt.... így végül is elég jól sikerült kis nap volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése