2012. május 2., szerda

Üdvözöllek május... (:

Szinte egy hete itthon kuksolok, és már nagyon mérges vagyok!!! Elkaptam valami csúnya náthát, vagy igazából azt sem tudom, hogy micsoda. Egész nap gyógyszereken élek, gyógyteák, vitaminok, gyümölcsök, meg miegymás. Kint meg hirtelen tombol a nyár. Hát szép, mondhatom.
Sajnos nem volt semmi ötletem, kreativitásom az utóbbi időben, csak tervezgetek egy igazi kis magyaros, nyárias táskát, remélem a jövő héten már kegyeskedek meggyógyulni, addig is rengeteget olvasok, dolgozatokra készülök, pedig még az sem megy valami könnyen.
Szeretnék már egy jó kiadósat vásárolni, nem is tudom mióta nem voltam sehol... Na de remélem ezt hamarosan orvosolhatom. :)
 Addig is egy szemléltetőt mutatnék be. Két hete készítettem az iskolába: Első osztályos gyerekeknek betűfa, hogy még könnyebbé tehessük a betűk tanulását.
Képet ugyan, nem tudom miért, nem készítettem még róla, de ahogy visszamegyek első dolgom lesz. És akkor majd itt is bemutatom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése