2012. június 2., szombat

Feltöltődés

A ruhácska learatta a babérokat a tegnap. :) Annyira tetszett neki, hogy hamar fel is vette, abban ünnepelte a 12 év végét. Én is jól kiünnepeltem magam, mondhatom jól teletömtem a hasam minden finomsággal... Most ennek iszom a levét. Vagyis inkább zöld tea levét.:)
 Az ilyen napok után, mikor megterhelem a gyomromat minden féle nehéz kajával, sütikkel, üditőkkel, sosem árt egy kis tisztítókúra, hogy mindazt a sok mérget, amit bevittem, távolítsam is el minél hamarabb. Hogy néz ki egy ilyen nap? Megmutatom:
 Reggeli: nagyon sok zöldséget eszek, általában csak egyszerűen, nem szeretem az összevissza fűszerezett salátákat, szeretem éreyni az igazi ropogós, finom ízeket. A zöldségek mellett még egy szelet vajas kenyeret ( teljes kiörlésüt) is megeszek. A hangsúly itt inkább a folyadékon van, kitöltök egy nagy pohár vizet, evés közben pedig megiszom. Legvégére hagyom a zöldteát, amit simán, cukor nélkül iszok. Ilyenkor már annyira telítve érzem magam, mintha megettem volna legalább egy nagy villásreggelit. Itt azért fontos, hogy jól lakjunk. Lehetelen úgy kezdeni egy napot, hogy már reggel éhesen maradunk.
Ebéd: valami jó kis zöldséglevessel indítok, de lehet az saláta is, bármi, ami távol áll a zsíros, húsos, krémes!!! levesektől.
Délután: nassolni gyümölcsöket szoktam, közben meg félóránként próbálok meginni egy pohár vizet, ha elfelejtem néha egyszerre többel is megiszok.
Vacsora: kimondottan csak 6:30ig!!!  Ilyenkor eszek még egy kis levest, amit délben, de kevesebbet. Utána még egy kis gyümölcs, és rá egy csésze zöld tea.
 Esti torna:  számomra kihagyhatatlan  egy kis testmozgás napjaimból. Minden este (nem csak akkor ha tisztítókúrázok) elvégzek legalább 25 felülést, 25 guggolást, és amire még marad energiám. Mindennapi 10 perc ilyenfajta mozgás csodákra képes, én mondom, csak a rendszeresség a fontos!
  Nekem ez a tisztító nagyon bejön, másnap már nagyon jól szoktam érezni magam. Gyakran megcsinálom,  de nem viszem túlzásba, volt már hogy emiatt legyengültem. Nincs gondom a tömegemmel, szerencsés helyzetben vagyok, csak nem szeretem ha mérgezem magam minden színezékkel, cukorral... és hasonlókkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése