2012. június 25., hétfő

Filmmaraton.

 Ha már berákultam, és félek kimozdulni a szobámból, filmezésbe kezdtem. Mindig nagy szenvedélyem volt a filmezés. Akármilyen filmet képes vagyok végignézni, de azéért leginkább a francia filmek szerelmese vagyok. Hollywood egy kicsit messze áll tőlem.
 Hosszu listám van a kedvencekről. Meg is osztom veletek. :D
 1. Amelie csodálatos élete - legeslegnagyobb kedvenc. Elképesztően magával tud ragadni. Ha megnézem úgy érzem, mintha a saját életemet játszanák le előttem. És Audrey Tautou valami elképesztően jó színésznő. Olyan igazi franciaszereleseknek való. Érdemes eredeti nyelven nézni felirattal, sokkal jobban átjön az érzés. :D 
1. Coco Avant Chanel- igen jól látjátok, ez is első helyezett, nem tudnék különbséget tenni köztük. A főszereplő ugyancsak Audrey. Ez a film a divatról és annak első női megtestesítőéről szól. Folytassam még? Ha a divat szerelmese vagy feltétlenül látnod kell!


 2. Like Crazy - ez a film egy elképesztő tiniszerelemről szól. Jajj de nem olyan átlagosról, mint a filmek többsége. Itt van mély érzés, fájdalom. Mindez pedig a pár közé álló hatalmas távolság miatt történik.
                                                
3. Egyedül nem megy- megint egy örök francia Audrey-val. Hát ez is hatalmas! Ennyi, ezt látni kell, nem körülírni:))
                                                               
                   Most csak ennyit ajánlgatok, de még jövök majd örök kedvencekkel! :) Vagy az aktuális film váltotta érzésekről is írhatok majd. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése