2012. június 15., péntek

Fordított siker...

tegnap olyat mondtam, hogy ma nehéz napom lesz. Hát az volt, de nem azon a síkon megközelítve. Minden rendben volt délelött, a kiszabott feladatokat mind megtudtam csinálni, igaz nem hiába aludtam csak 4 órát. Aztán mikor szabadultam, elindultam vásárolni jött a bibi. Szükségem volt egy vászon cipőcskére, amibe holnap majd rohangálhatok, de sehol nem kaptam. Eszméletlen felsőket láttam, és mind otthagytam, most azt se tudom,  miért fáj jobban a szívem. :)) A másik kérdés, hogy miben fogok rohangálni így holnap. Végig néztem minden cipős üzletet és hát a holdjáró ízléstelen neonszínű platformos cipők meg az újabban gumiból készített balerinacipőkön kívül semmi érdemeset nem láttam. Miért gondolják azt, hogy itt a nyár és már senkinek nincs szüksége kényelmes cipőkre?!  Nem értem. de mind1.  Még kell vennem pár dolgot, és kitudja, valahol kapok egy csukát...
Sajnálom, hogy nem jövök képekkel, de most azt sem tudom, hova rohanjak. Még be kell csomagolnom holnapra, meg venni ezt azt. Á, tudtam, hogy idegrohamot kapok ma. :))
  Visszaszámlálás most csak így: 7
Ezúton is kívánok mindenkinek szép hétvégét, kellemes időtöltést. Két nap múlva jövök részletekkel, képekkel, kis ruha invázióval ééés kitudja, még mikkel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése