2012. június 24., vasárnap

Most már teljesen szabad!

Az történt, hogy az állatkertezés, majd másnap strandolás teljesen kikészített. Úgy lepirultam, hogy most már aludni sem tudok, csak fáj mindenem. Pedig mindenhová napvédő krémekkel felfegyverkezve indultam, s mégis ez lett belőle. Igy tegnap elbújtam a leghűvösebb szobába és egész nap tévét néztem. Nagyon fáááj mindenem. Ki sem látszok a testápolótól, a teföltől meg a többi csodaszertől...
 Képeket ígértem, és mutatni is fogok csak még én sem kaptam meg őket.
 Huu  a péntekről szeretnék beszámolni. Nagyon vigyori voltam egész nap. Évzáró volt, pénzhez jutottam, s első dolgom volt bejárni minden butikot. :)) Olyan gyönyörű szoknyát vettem, hogy nem bírok betelni vele- London Shop-ban, aztán még vettem egy leárazott sálat, mivel ilyen színben még nem volt éés mert bagóért megkaptam- ezt a NewYorker-ben találtam. és egy tengerészes rövidnacit, csak úgy itthonra punnyadozni benne :))
 Hát most be kell érnetek ennyivel, mivel nem szívesen cibálom fel tűzpiros testemre :)) a szoknyáról még csak annyit, hogy H&M-es vadiúj, a cimke még rajta, én meg bagóért megvásároltam :D imádom! Majd remélem egyszer rajtam is készül vele kép :))
 !!! Hopp és kaptam egy képet a pénteki évzárós szerelésemről. Untam a dolgot, azért vagyok ilyen szép rajta, de sebaj :)) nem az a lényeg rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése