2012. augusztus 26., vasárnap

Utolso nyári nap? :(

Nincs mese, ha már új külsőt adtam kicsi blogomnak, akkor ezentúl méginkább odakell figyelnem rá, vagyis rátok. Elhatároztam, hogy megosztom veletek mindig, hogy éppen milyen göncben mászkálok. :)) Ma kegyetlenül neki is fogtam. Háááát azt nem mondom, hogy nagy a siker, ideális fotós hozzá még nem találtam, de ezen is dolgozom. Addig érjétek be az ilyen minőségtelen izékkel. :P
Mosolygós kép, vagy nem is tudom, mindegy, a lényeg a ruhááán van! Vagyis a szoknyán, mert hogy az volt, csak én átalakítottam, és így sokkal jobban tettszik. Ma viseltem, nagymamámnál voltunk látogatóba és a nagy hőségben pontosan erre volt szükségem, s mivel lehet hogy ez volt az utolsó nyári napocska, úgy hiszem kellően tiszteleghettem is így előtte. Mellé egy kis fekete szandácskát vettem fel, de az már nem fért bele, lényeg a ruha!  Én imádom, és remélem nektek is tettszik, s emiatt el is felejtitek azt az arcot nálam. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése