2012. szeptember 5., szerda

Hajvágos nap

 Már három éve növelem a hajam, éés el nem hinnétek, hogy azóta, csak milyen keveset nőtt.

Itt volt az ideje egy kicsit helyre pofozni a hajacskámat, mert elvolt már nőve szegényke, meg a nyár is megviselte eléggé. Hétfőn menthetetlenül beültem a fodrászszékbe éés csak a szemem sarkából figyeltem, hogy mennyi az a muszájlevágnivaló, amit tényleg a padlóra esni láttam. És hihetetlen de kibírtam, már nem visel meg annyira, mint régen, nem is kellett sokat kivágni, így pedig tudom, hogy már megint növelgethetem egykét hónapot. Erre amúgy annyiféle módszert kipróbáltam, hogy azt hiszem rekordernek számítanák, de semmi sem jött be eddig! De most mintha megtaláltam volna a csodaszert, erre majd egy külön bejegyzést szánok. :)
   Ééés kaptok előtte utána képet is! :))
Előtte
  
Utáána :)

Remélem ti sem láttok nagy különbséget. :)) Merthogy ezlenne a lényeg... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése