2012. szeptember 17., hétfő

Megkezdődött! :-)

Ma kezdtük az évet a suliban. Alig bírtam reggel felkelni, pedig ez még csak olyan 8 körüli idő volt. :))
A suliban igazából nem is ültünk sokat... kisebb társaságban beültünk egy kávézóba, onnan meg át szaladtunk a Mekibe, jól laktunk és indultunk is haza. :)) Vagyis én még benéztem kedvenc cipő üzletembe ééés megvettem a kiszemelt cipőcskét. Háát leírhatatlanul gyönyörű! :)
Mai öltözékemet már nem tükörben akartuk, de a nagy sétafikálásban kiment a fejünkből, szóval rám maradt megint ez a dolog miután hazaértem. :))
 Felső: Amisu
 Szoknya: ismeretlen
 Balerina: Afrodita
 A szoknyának egy kis története van. :) Még csak egyszer volt rajtam, azt is napra pontosan tudom, hogy mikor. :)) Egy nagyon olcsó üzletből vettem, ahová tömegárú érkezik. Szerencsémre ebből csak ez az egyetlen egy volt. Éés még zsebe is van. :)
    A szettet a táskám egészítette ki, ami a jó öreg baglyos volt. :D Emlékeztek még rá?Itt mutattam be, hogyan készült. Na most így használatban is láthatjátok.:))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése