2012. október 5., péntek

Kicsi varrás= új ruha :D

Kicsit elfoglalt voltam a héten, de itt vagyok. :D
Ezzel a szettel zártam a hetet:
Végül is a felsőn a hangsúly. A múlt héten vettem hazafele, mikor csak beszaladtam egyik kedvenc üzletembe és megtetszett nagyon a színe. A probléma csak az volt, hogy egyáltalán nem az én méretem, ha jól emlékszem 44-es volt, ami az én 36-osomhoz képest eléggé nagynak mondható. :)) De mivel elég olcsón megszerezhettem próba nélkül kasszához vittem és onnan haza.
Tegnap este végre akadt egy kis időnk és sikerült kb. fél óra alatt a méretemre átszabdalni. Elötte lefotóztam, hogy mekkora lepedő volt rajtam. :))
Leginkább a nyakrésze tettszik. Szépen mutat a több soros varrás. :)
Mellé ezt a táskát választottam. Ennek is volt már műtéte. Szakadt már le a füle, de én akkor is szeretem. :D


Felső: Next
Farmer: Vila
Táska: Antoni&Alison

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése