2012. december 27., csütörtök

K.b. 2.rész

Naszóval, lássuk csak, hogy is folytatódott... :)
Beszámoltam már nagy vonalakban arról, hogy a suliban már megünnepeltük egy kicsit előre is, és, hogy az angyalkám az idén egy kicsit előbb hozta a karácsonyfát. Történt ugyanis, hogy mostanság nagy barátság kezdett kialakulni a handmade dolgok  és köztem. Ezért az idén a karácsonyfámra kizáróan csak saját kezemmel készített dolgokat aggattam. Nem volt nehéz, imádok ilyesmikkel foglalkozni, mondjuk, ha időm engedte volna, még szebb is lehetett volna. De sebaj. Nálam aratott, és mások is csak dicsérgették ( remélem nem csak megszokásból :P ).




    A díszeket kicsike kezem varrta mind.
Alapanyaguk filcből van. Most ez nagyon hódít, és én is ki akartam próbálni. Nem nehéz dolog.. Nem kell nagy kézügyesség sem. Igaz, hogy ha nem vagy türelmes, nem fogsz két padlóhoz vágásnál többre jutni :)) Szóval a kulcsszó: türelem. :D


Aztán varrni szerettem volna valami mást is. És mivel fanatikus Rudolf rajongó vagyok karácsonykor, ez volt a legjobb ötletem. Vagyis gondoltam én. Mert a végeredmény egy kicsit másra kezdett hasonlítani :)) Ti mit láttok benne?
Legtöbb megjegyzés szerint ez egy szarvval született elhízott malac :)) Na hát igen. Fantázia kérdése.
Aztán hogy ez a csodabogár, izéé malac ne szomorkodjon egyedül, varrtam neki egy társat is. Persze ő sem maradhatott megjegyzések nélkül :))
Igen. Ő egy szemtelen szarvval született elhízott malac. Lustaságomból adódóan már nem kapott szemet, sebaj... Néha jobb nem látni a valóságot. Egyszer még meg is köszönheti nekem.
 Naa de megmutatom teljes egészében ezt a csodafát :)
Nekem egy kicsit olyan amerikai fílingesnek tűnik, de persze ezt csak én gondolom így. S ha most az jönne, hogy a fa lemarad a természetességektől, akkor csak annyit mondanék, hogy volt igazi fenyő is a lakásba. Nem szállok vitába egyik megoldás megvédéséért sem, bárki bármit választ, jó tudni, nem ez teszi a karácsonyt karácsonnyá.

Ééés itt még nagyon nem ért véget... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése