2013. január 10., csütörtök

2013 első napjai

A szilvesztert nem is álmodhattam volna szebbre. Najó, mondjuk egy kicsivel szebbre... De mindegy, csodásan telt. Velük voltam. :)

Egy hatalmas nyaralóban töltöttünk el három napocskát. Az erkélyről a Bözödi tó csendje bűvölt minden reggel.

Annyi időnk volt, hogy még második nap egy kicsit hódoltunk bolondériánknak. Reggel ( úgy 1 óra után) sütkéreztünk egy kicsit a napon. Egy fergeteges éjszaka után valahogy összeszedtük magunkat, bár nagyon nehezen ment, de azt hiszem sikerült. :)) Aztán lemerészkedtünk a jégre, de csak a szélére, annak ellenére, hogy körülöttünk korcsolyáztak ezerrel, mi féltünk bennebb menni. Aztán kicsi fotósunk elővette csodagépét és lett ami lett... egy csomó kép. :))


Ezt a felsőt turiztam legutóbb. Imádom, már nagyon régóta vágytam mustár színű felsőre.



 A kandallót úgy megszerettem, hogy haza hoztam volna szívesen :))
 
       Olyan nagyon jó telt, hogy eszünk ágába nem lett volna hazajönni legalább, amíg kitavaszodik. Csak persze ez nem ment volna ilyen könnyen. A teletömött hűtőszekrényt kifosztottuk, az innivalóink is elfogytak, meg aztán túl szép lett volna így élni. De azt elterveztük, hogy jövünk még ide! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése