2013. január 3., csütörtök

K.b. utolsó rész.

Kicsit elvesztődtem az utóbbi pár napban. Most itt vagyok. Ééés tartozok nektek még a beszámolóm utolsó részével. Tudom, hogy már egy új év, és igyekszem utolérni magam. :))
 Szóval nem maradt más hátra, mint bemutatni, hogy miket viseltem azokon a napokon.

Najó, ezek a képek brutál minőség alattiak, de nem számít. Az első Szenteste volt rajtam. A többi meg a következő napokon.
 Az idén ilyen kis kényelmes ruhákban töltöttem az ünnepet.
Kicsi látogatóba voltam egyik barátnőmnél. Akkor volt először velem a legújabb táskám, amit az angyalka hozott. :D
Apropóó, ha már az angyalkánál tartunk. Jól nézzétek meg azt a telefonkát, le lett cserévle, ezentúl egy hiper okos masinát használok, amihez még csak most kezdek értegetni :)).
Gondolkodtam azon, hogy belevegyítsem a szilvesztert is ebbe a beszámolóba, de aztán arra jutottam, hogy megérdemel az egy külön bejegyzést is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése