2013. március 9., szombat

Csipkecsoda.


Történt mostanában egy kis válság a pénztárcám mélyén, vagy talán a kicsinél egy kicsit nagyobb. Február igazi csőd volt ilyen szempontból.:))
Elhatároztam, hogy ez  mégsem akadályozhat meg abban, hogy egy megálmodott fekete egyszerű szoknyácskát ajándékozzak magamnak. Ha nem vehettem meg, hát megvarrtuk secperc alatt.

Én keresgéltem mindenfele, megálmodtam, körülírtam, kedves édesanyám meg két nap alatt megalkotta. A végeredmény meg felülmúlta várakozásaimat is. Nem gondoltam volna, hogy így összetudunk dolgozni. Fekete testhez igazodó csipke szoknya lett. Egyszerű. Nagyszerű. Pont emiatt.
   Igazából az első próbán már pontosan rám lett igazítva. Rajtam mondjuk egy kicsit másként áll, mint ezen szupermodell babán, de ez egyértelmű. Meg az is rátesz egy lapáttal, hogy mostanában bármennyire keveset is eszek, sokat mozgok, tornászok, táncolok, úgyis úgy érzem, hogy csak szedem felfele a kicsi rétegeket. Hogy ilyet is csak én tudok. :)) Persze még nem fogok emiatt elkeseredni, azt mondják, hogy kezd egészséges alakot ölteni a testem, mert eddig kilátszott minden csontom. :)) De lényegtelen tényleg. 

Az enyémről kimaradt a fenti rész, nem akartuk rátenni. Lehet majd születik egy olyan is... kitudja. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése