2013. március 16., szombat

Whiteday.

    Kedves kicsi olvasóim, megnyugtatok mindenkit, itt a legújabb bejegyzésem.
Ugyan úgy ültem le kicsi masinám elé, hogy ma nem tudom, miről írjak nektek, dee most már szépen kikerekedett előttem egy ötlet.
  Szóval két héttel ezelőtt azt ígértem, hogy még beszélni fogok az akkor még új ruhácskámról. Most ezt fogom tenni. Vagyis nem is magáról a ruháról, hanem arról, hogy miért vásároltam.
 Szalagavató ünnepséget rendeztünk. Naigen, ezis a februári rohangálásaim egyik oka volt. Keringőt tanultunk két hónapon keresztül, olyan fehérruháskeringőzést. :) Jó kis lehetőség volt megmutatni magam egy kicsikét másként. Végeredményként meg csak pozitív visszajelzéseket kaptam, jóleső érzés volt. A létező legegyszerűbb ruhát választottam, és pontosan emiatt tetszett annyira.
Na és Drágaságaim is odapakoltak rendesen. :P




Jövőhéten jövök újra! Addig is szépséges napokat nektek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése