2013. április 1., hétfő

Napsugár :)

        Helló, nagyvilág!
Itt vagyok, sok sok mondanivalóval. Hatalmas hét volt ez számomra. Márciust búcsúztattunk, tanítottam egy utolsót suliban, eddigi legjobban sikerült, készültünk a hétvégére. Pénteken takarítgattam, sütögettem, szombaton meg hát a legeslegszebb napot élhettem át. Születésnapom volt tegnap, azaz vasárnap, de mi már szombat este ünneplésbe kezdtünk. Mit is mondhatnék?! Nagyon jó volt. Ha az embert saját házában meglepik, gyertyafényes ösvénnyel díszítik szobáját, és a végén a legszebb ajándék várja őt, anélkül, hogy erről bármit is sejtene, kellhet ennél szebb, gyönyörűbb dolog? :) Meghatódva léptem át egy újabb, másik évbe, nagykorú lettem, legalábbis papíron. :)
Mosolygunk egész nap :)
Legszebb ajándékom

                                                        

 Nameg ne is beszéljünk arról, hogy közben meg ünnep van, ma meg locsolókat várunk, mi lányok, ha várjuk őket. :)) Kicsit álmosan, dee felkészülve minden bűzre, illetve illatra.


       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése