2013. április 18., csütörtök

Szülinaposan. :)



Háát hogy is hagyhattam volna ki egy szülinapi bejegyzést?! Viszont ne értsétek félre, nem rólam van szó benne, hanem kicsi blogocskámról, ugyanis véletlenül ma pontosan rájöttem, hogy egy éves szülinapot illene ünnepelni. :D Na pont ilyenkor jövök rá, hogy repül az idő.
   Visszalapoztam egy kicsit, és olyan érdekes volt. Annyi mindent megosztottam már veletek, eszembe jutott sok emlék, meg hasonlók. Sokszor töprengtem azon, hogy jó dolog vagy sem ez az egész, de miivel sok sok emberke pozitív visszajelzését hallom nap mint nap, úgy hiszem még folytatni fogom egy darabig. Tudom nem valami nagy dolog ez tőlem, s nem is arra törekedem, hogy tökéletes dolgot közvetítsek ezzel, csak próbálom úgy bemutatni a dolgokat, ahogy én látom.
  Köszönöm, hogy eddig is ennyien követtetek (statisztika mindent elárul :D ), tényleg köszönöm. Ma nem is hoztam semmi mást. Elégedjetek meg egy virtuális tortácskával, meg egy szokásos minőségi képpel rólam. :))


Szépséges estét!
U.I. hétvégén valami meglepetéssel készülök, várjátok velem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése