2013. április 6., szombat

Túléljük!

       Az ilyen borús napokon hajlamosak vagyunk a szomorkodásra, az elszigetelődésre. Kizárjuk a világot a szobánkból, lakásunkból és csak úgy feszengve várjuk a végét. Végét a napnak, a rossz kedvnek.

      Ma pont ilyen napom van. Próbálom lekötni magam, ezért is írtam most ide. Ötletelek, hogyan vészelhetem át minél gyorsabban. Mert nem szeretek szomorú lenni. Ha ismersz, tudod, hogy én átlagban véve jókedvű, mindig mosolygó lány vagyok, pont ezért is nehezebb legyőzni, ha mégis bekopogtat hozzám is. Hogy mit teszek ilyenkor...?

Első nagyon fontos szabály, foglald el magad! Ha szeretsz olvasni, kezdj neki azonnal valami izgalmas könyvnek. Esetleg nézz filmet, dee csak vígjátékot válassz, ha nem akarod még jobban lehúzni a kedved valami szívszorító drámával. Mozdulj ki otthonról, ne is foglalkozz az időjárással! Nem sétáltál még esőbe csak úgy akaratból? Itt az ideje! :) Találkozz barátaiddal, üljetek be valahová, vagy hívd meg őket magadhoz. Légy kreatív.
      Észrevetted, hogy ilyenkor még az ételek, édességek is sokkal jobban fogynak körülötted? Úgy nassolsz, hogy észre sem veszed.. Na igen. Én is bűnös vagyok e téren, viszont próbálok változtatni rajta. Inkább főzők egy bögre forró teát és azt iszogatom, amikor valami harapnivaló után kezdek sóvárogni. :))
      Van egy mondás, ami mindig eszembe jut ilyenkor:   
 Örülj, ha esik az eső, mert ha nem örülsz, akkor is esik. 
Remélem sikerül nektek is átvészelni ezt a napot. Akik viszont ma is vidámak, boldogok, kívánom, hogy ne veszítsék el a jókedvüket nap végére sem! 
    Szép napot nektek! :) 
    






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése