2013. április 21., vasárnap

Wedding day.

 Tegnap csodálatos napom volt. Esküvőn voltunk.
 Már egy ideje törtem is a fejem mit vehetnék magamra. Bejártam sok sok üzletet, és nem nagy meglepetésemre sehol nem találtam semmi szépet, olyan Renist, ami más, mint a többi. Aztán egyik nap rátaláltam, abban a pillanatban tudtam már, hogy őőő az enyém lesz.Szerencse, hogy még vannak titkos kis butikok, amik mindig kisegítenek ilyen helyzetekben.


  Különleges kis ruha, ha elölről nézed, szolid, mondhatni visszafogott darab. Dee, ha megfordulok, átértékelsz mindent, ugyanis teljesen nyitott, csupán egy kis csipke takar egy kicsike részt... Hmm. Had ne mondjam, mióta vágytam egy ilyenre. Mindig nézegetem katalógusokban, hírességeken, milyen merész, mégis izgalmas, ha nyitott hátú ruhát visel. És most nekem is van. :)


 Mivel a ruha színe sápadt bézs és arany keveréke, elég egyszínű lett volna csak hasonló színekkel egészíteni. Én merész voltam, így fuxia színű gyönyörű cipőcskét és táskát választottam hozzá.
 A hajamat hajsütő, simító és egyéb elektronikai cikkek nélkül voltam kénytelen feltűzögetni, mivel elromlott a sajátom, de sebaj, valahogy megoldottam. :P
 Összességében szerintem jól sikerült szettem volt. Legalább is én nagyon jól éreztem magam benne, és ez a lényeg. :)

2 megjegyzés: