2013. május 25., szombat

la pluie.

Fura szerda esténk volt a színházba. ÁÁáá, hogy miken menetem keresztül azon az este, még most is mosolyognom kell, ha rá gondolok. :))

 A végére mégis minden jól sült el. Jól esik néha kizökkeni a monoton futkosós hétköznapokból legalább egy pár órácskára is.

A felsőmet még tavaly kaptam, nekem varrták, már akkor nagyon szerettem, azóta is szívesen viselem. 
Régen elfeledett kiscipőmet is előhalásztam, ezentúl jobban odafogok figyelni rá. Kényelmes, nem olyan lábkitörős magas dolog, és bármivel összetudom párosítani.

A borús napok ellenére se csüggedjünk! Szépséges hétvégét! Pihenjetek hipermegasokat!

xoxo, Reni :)


4 megjegyzés:

  1. Beautiful pics...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, thanks.
      I find you on bloglovin. :)

      Törlés
  2. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets

    VálaszTörlés