2013. július 23., kedd

Burn, burn, burn!





 Égjünk a legnagyobb lángon, ha már javában itt a nyár... legalábbis így kellene. :))
Ez a nyár viszont nem annyira a strandolásról, napozásról szól. Az időjárás nagyon kibabrál velünk.  Persze vannak szép napok, pont ezért használjátok ki mind! :)


 Még a nyár elején beszereztem egy újabb fürdőruhát. Nagyon sokat keresgéltem, amíg rátaláltam erre a virágcsodára. Egyből megszerettem. :)
Szeretnék még szerezni ilyen darabokat, viszont a közelben alig találok valamire valót, ha meg találok, akkor méregdrágán vagy rossz méretbe. Ismerős érzés ugye? :))

Az idei divathullám nagyon tetszetős nekem, nagyon érdekes dolgok látnak napvilágot: vidám, merész, takarós, falatnyi, mintás, színes, egyszerű, vintédzses - egyszóval bármi jöhet. A lényeg, hogy jól érezd magad benne, mert mi másról szólna a lubickolás, napozás, ha nem erről?!:)



 
 Szépséges napokat!
Reni :)

UI. a bőrünkre azért vigyázzunk, az ne égjen agyon! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése