2013. július 24., szerda

Vintage flower decoration



Már régebben láttam ezt a virágdekoros bejegyzést egyik kedves blogernél, akkor még csak az ő kreálmánya tetszett, nem gondoltam volna, hogy majd én is rávetem magam, és írok egy hasonlót. Időközben viszont megtanultam virágot készíteni szinte bármilyen papír felhasználásával, összeszedtem minden kelléket, és félretettem outfites elképzeléseim (mondjuk csak egy bejegyzés erejéig), időmilliomosként meg eldöntöttem, hogy akkor most alkotok valamit, s ha úgy sikerül, talán még be is mutatom. 
Hát ilyen lett. Nekem nagyon tettszik. Vintage hatás azt hiszem jól visszaköszön. 

Na, ugye kiváncsiak vagytok, hogy milyen írdatlanul nehezen kell elkészíteni ezt a kompozíciót?! 
El se hinnétek, milyen egyszerű. :)


Először is szükséged lesz ezekre:
 
Ezen kívül még szükség lesz ezekre: egy papír ragasztó
                                            egy olló
                                                              egy kiolvasott újság
                                                                                zöld kötő, virágok kötözéséhez
                                                                                   egy kisebb  barna szövő madzag

És akkor hozzá is foghatunk :D
 A virágokkal kezdünk.
Kiválasztunk egy krepp papirt, kb. 5 cm széles csíkot vágunk, majd szétnyitva ketté vágjuk középen, ebből lesz két virágocska. :)
öszzehajtogatjuk őket harmónikásan, így:

majd mintásra vágjuk,  így:

majd szétnyitjuk, és ez lesz belőle:


Megfogjuk az egyik pálcánk végét, és szépen beragasztózzuk, majd rácsavarjuk egy picit a krepp papirunk végét :)


Innentől kezdjük el formázni a virágunkat. Miközben óvatosan csavargatjuk, hozzá tűrjük a kreppet:


 Mikor már szép virágformája lesz, és az anyag is elfogy, megkötjük jó szorosan.


Aztán megpróbáljuk átvarázsolni a virágocskánk szárát is szép zöldre.Vékonyabb zöld krepp csíkot vágunk, beragasztózzuk a végét és elkezdjük szépen feltekerni a virágra. Fentről kezdjük, eltakarjuk a megkötött részt.
 Ha a végéhez értünk csak sodrojuk jól meg, vagy esetleg egy picit beragaszthatjuk. Éés kész is az első virág. 

Addig készítjük ezeket, míg az üvegünk majdnem megtelik :)



Lehet más mintákkal próbálkozni, így más lesz a virág is.





Ha már úgy gondolod, elég lesz 6- 7 virág kreppből, jöhet az újságos verzió.
Mostmár megtanultad annyira elkészíteni a virágot, hogy ezzel is menni fog. Picit óvatosabban kell bánni vele, de az sem nehéz. :)

   
  
Ebből is készítesz párat, míg megtelik mostmár az üveg.

   
És már túl is vagy a nehezén, ha egyáltalán ez annak számított.
Jöhet a váza dekoráció.



Előveszed és ráméred a csipkét az üvegre. Majd beragasztózod enyhén és ráragasztod az üvegre:


Máris szebb lett:
Utolsó simításkét rákerül a madzag:


 Ami természetesen szép kis "masni" lesz. :)




  Máris belekerülhetnek a virágok.
Készen vagyunk. :)



Én már meg is találtam a helyét. 
Itt fog díszelegni:



 


Na, ugye kedvet kaptatok hasoló elkésztéséhez?!
Jó munkát hozzá!
Szépséges napot!

Reni :)
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése