2014. január 31., péntek

The beginning




 Hahó,
jelentem, élek, virulok!
Nem tagadás, sok a dolgom, az idei vizsgák és az azokra való készülődés miatt jóformán egész napokat könyveket bújok, s ha nem, akkor alszom. Sajnos ez az év ilyen lesz, legalábbis amíg egyenesbe hozom a dolgaim. Muszáj koncentrálnom, mert a jövőm múlik rajta, vagy legalább is a következő 3-4 év.
Persze néha napján azért én is próbálom kiengedni a gőzt, ezt a szettem éppen színházasdis estére kaptam magamra bő két hete.
A sok elfoglaltságom mellett viszont nagy fába vágtam a fejszém mostanság önmegújulás terén, átalakulóba vagyok. Az újévi pozitív töltet még mindig hajt előre, egy cseppet sem lankadt, sőt fel vagyok villanyozva. De egyelőre csak ennyit árulok el, később mindent megtudtok majd! :)







Csók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése