2014. május 31., szombat

Prom.


Szia világ, :)
tudom, azt ígértem, hogy csak júliusban jelentkezem, de meg kellett szegnem egyetlen bejegyzéssel.
Elballagtam és már a bankettünk is lejárt. Az utóbbiról hoztam nektek képeket.
Ilyen volt Reni :), igen Reni mert, mindenkitől csak azt a bókot kaptam, hogy ennél jobban el sem találhattam volna a ruha választását, mert ez voltam én :)
A ruhácskám története nagyon rövid: mikor már mindenkinek ruhája volt ( kb. 2 héttel ezelőtt) gondoltam már ideje nekem is egyet beszerezni. Egy délután az első üzletben az első ruha volt, ami a kezembe akadott. Bevittem a fülkébe, felpróbáltam, megvettem és azóta szerelem. :)
Viszonylag jól bírta a színe a napot... és nem is gondolnátok mennyire kényelmes volt. :)
Azon a napon valamit elengedtem, valami újnak pedig kinyíltam. :)
Találkozunk júliusban  a vizsgáim után! :)















Szépséges napokat! :)



2 megjegyzés: